wtorek, 26 stycznia 2016

SLIM



Coraz częściej słyszę "Muszę schudnąć!" i coraz więcej osób chce to zrobić szybko, ale jak??
Są różne sposoby!"
  • regularne bieganie
  • odpowiednia dieta
  • różnorodne ćwiczenia



Ostatnio, gdy oglądałam "PnŚ", pokazano tam trening interwałowy, "ćwicz przez 12 minut, spalaj tłuszcz przez 20 godzin".(poniżej link)
http://pytanienasniadanie.tvp.pl/23705052/cwicz-12-minut-spalaj-tluszcz-przez-20-godzin
Oraz  polecam trening z Ewą Chodakowską




A tu podstawowe zasady odchudzania:

Możesz skutecznie zgubić kilka kilogramów, ale tylko pod warunkiem, że zmienisz przyzwyczajenia żywieniowe i więcej aktywności fizycznej. Nie chodzi tutaj koniecznie o uprawianie sportu, nawet codzienny spacer lub godzina tygodniowo na basenie mogą wiele zmienić.
Uwaga! Jeśli chcesz schudnąć więcej niż pięć kilo, najlepiej skonsultuj się z lekarzem lub dietetykiem, którzy pomogą ci dobrać odpowiednią dietę i będą czuwać nad jej przebiegiem.
Skuteczne odchudzanie wymaga przestrzegania kilku zasad:
  • Daj sobie minimum miesiąc na zrzucenie 2 – 3 kilogramów.
  • Zapobiegaj zmęczeniu i nie dopuszczaj do silnego głodu.
  • Trzymaj się ściśle reguł ustalonych na początku odchudzania.
  • Zapobiegaj niedoborom witamin i minerałów.
  • Nie stosuj produktów i suplementów odchudzających.
  • Zachowaj maksimum przyjemności z jedzenia.
Oraz zdrowa dieta:

Szybkie, skuteczne odchudzanie to przede wszystkim zmiana sposobu odżywania i nawyków żywieniowych. Ważne jest, aby ograniczać stopniowo ilość spożywanych kalorii,
najpierw odstawiając tłuszcze i szybkie cukry. Podczas odchudzania trzeba absolutnie respektować dobre nawyki żywieniowe i stosować się do kilku prostych zasad odchudzania:
  • Nie omijaj posiłków, szczególnie istotne jest śniadanie, które powinno być obfite.
  • Wieczorem jedz lekkie posiłki.
  • Nie podjadaj między posiłkami. Jeśli odczuwasz głód między posiłkami, wypij dużą szklankę wody, kawy lub herbaty bez cukru. Pij również przed posiłkami i w czasie jedzenia.
  • Jedz produkty zawierające skrobię: makaron, ryż, ziemniaki i chleb. Wywołują uczucie sytości, a dodatkowo dostarczają niezbędnej energii.
  • Ograniczaj natomiast wszystkie dodatki: tłuste sosy, masło, ser, śmietanę itd. Należy więc spożywać produkty skrobiowe same lub z przyprawami, jednak nigdy z cukrem ani tłuszczami.
  • Nie pij słodkich napojów gazowanych.
  • Wybieraj chude wędliny i jedz głównie drób bez skórki, ryby i skorupiaki.



Na dziś to wszystko kolejne sposoby na szybkie schudnięcie już wkrótce oraz jeśli ktoś jest zainteresowany sposobami na superciało, zapraszam na mojego już starego posta, pozdrawiam ♥♥♥☺☺☺
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam trochę wygląd bloga. Myślę, że Wam się podoba.

27 komentarzy:

  1. Hej. Super post. Bardzo przydatny.
    Czekam na next.
    Saludos
    Fresa

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i nie należę do osób otyłych, ale swego czasu, nawet i teraz chcę umięśnić swoje ciało...tylko, że mój zapał do tego kończy się po max dwóch tygodniach. Co do tego pochodzę, to się to kończy. Ale teraz biorę się za siebie i nie ma, że zmęczona. Notka jest świetna, i jest choćby motywacją aby zacząć to wszystko. Pozdrawiam! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wgl nie mam motywacji :(

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje bieganie skończyło się na "cholera, leje. Zostaje w domu" XD O perfekcyjnie płaskim brzuchu nie marze w sumie :)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczekałam się tego posta :D
    Bardzo mądre rady. Ja już 3dzień trwam w postanowieniu i idzie mi świetnie. Dzięki temu, że opublikowałam u siebie post mam jakoś motywację. A treningi z Ewą są super. Dorzucić jeszcze jakoś aktywność fizyczną np. pływanie ;)
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie najgorzej jest z bieganiem.. :(
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie najgorzej jest z bieganiem.. :(
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staram się coś próbować z brzuchem, ale średnio mi wychodzi :)
    Zapraszam!
    Gabrielle Blog->Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś ćwiczyłam, ale teraz po prostu niemam na to czasu :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyda mi się ten post. Ale biegać zacznę dopiero na wiosnę

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Na pewno się przydarzą twoje rady ;)
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, ja nie lubię biegać wolę jeździć na rowerze:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post z przydatnymi informacjami! :)
    Na prawdę dobry blog, obserwuję :)

    http://pannajulianna27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog :) obserwuje i licze na rewanż :D
    pozdrawiam
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tak wygląd bloga jest świetny a twoje rady są bardzo przydatne a ten pierwszy filmik na pewno przetestuję ja już obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam zacząć biegać by poćwiczyć wytrzymałość, ale niestety nie poszło to po mojej myśli! Świetne rady :)

    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post! Ja osobiście gram w siatkówkę, ale bardzo lubię Nutellę ;)
    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od wczoraj zaczełam ćwiczyć i mam nadzieję, żę mi się uda! :)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sb czasami ćwicze od czasu do czasu :D takie zdjecia są niezwykle motywujące :D
    obserwuję:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Post napewno wielu osobą się przyda! Ja szczerze powiedzawszy, nie mam nawet z czego chudnąć, jednak chciałabym wyrobić sobie trochę mięśnie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  22. Rady są bardzo przydatne, jednak nie każdego stać na udanie się do dietetyka i ułożenie diety. Wystarczy kupić sobie dobrą książkę na ten temat i zdołamy sami sobie poradzić z nadmiarem kilogramów. Byłam otyła, ale ćwiczę od ponad trzech lat i stopniowo zbliżam się do ideału.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja Ewki nie lubię, wolę ćwiczenia z Centrum Sportowca, a w szczególności turbo spalanie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubie treningi z Ewą a najbardziej skalpel obserwuje i licze na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym mieć super figurkę, szczegolnie na lato ;3 Duzo razy juz ćwiczyłam przez długie okresy, ale szkoła i zmęczenie nie pozwala na dązenie do tej idealnej sylwetki :/ Mogłabyś wpaść do mnie i pomóc mi w współpracy ? :* Wystraczy kliknąć w linki nad zdjęciami!:* http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

•Zabraniam kopiowania treści bez mojej zgody.
•Cieszą mnie te szczere i długie komentarze.
•Zaobserwowałeś? Na pewno się odwdzięczę.
•Zostaw link swojego bloga, na pewno zajrzę.